Hoewel de e-mail zich geconfronteerd ziet met nieuwe uitdagingen, heeft de BDMA haar recent op het menu geplaatst tegenover sociale media, op het vlak van management van klantenrelaties (CRM). De laatste zijn als communicatiekanaal onontkoombaar geworden in elke marketingstrategie die een aanpak van 360° beoogt. Op het vlak van maximalisatie van de resultaten is het sociale netwerk een ingrediënt geworden dat zo onmisbaar is als het zout op de aardappelen, in het bijzonder Facebook, ‘The Social Network’. “Op fora die gaan over sociale media heeft niemand het ooit over e-mail als link met de CRM maar enkel over cases van Facebook, sociaal netwerk. Vandaar dat het belangrijk is om de twee te verenigen. Om een volledige aanpak te hebben moeten we de sociale netwerken integreren.” dat bevestigt Florent Diverchy digital consultant bij Bisnode.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]