In verwarrende tijden is de nood aan herkenbare verhalen enorm en de behoefte aan entertainment groot. Al sinds de start in 2017 is dat wat digitaal magazine Maison Slash aan Vlaamse ouders wil bieden. Intussen is de kaap van 100.000 unieke maandelijkse bezoekers overschreden en is het aantal social followers gestegen tot meer dan 50.000.
Hoewel de reclamemarkt zware klappen krijgt tijdens de coronacrisis, blijft Maison Slash het ook goed doen bij adverteerders. De keuze van Maison Slash om te blijven investeren in trust, verbinding, storytelling & context in de doelgroep ‘new generation parents’ zorgt ervoor dat adverteerders blijven aankloppen voor de nu zo nodige kwalitatieve campagnes en content.
“Als er iets is dat je kan leren uit coronatijden, is dat deze periode een uitgelezen kans is voor brands om een sterke band op te bouwen met een community, met potentiële conversie achteraf. Bovendien is content marketing pakken betaalbaarder dan traditionele campagnes,” klinkt het bij oprichtsters Anne Cornut en Ingrid Renders. Maison Slash werkte onder meer “coronacampagnes” uit voor Henkel, Ava, Aveve en Santa Maria.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]