In verwarrende tijden is de nood aan herkenbare verhalen enorm en de behoefte aan entertainment groot. Al sinds de start in 2017 is dat wat digitaal magazine Maison Slash aan Vlaamse ouders wil bieden. Intussen is de kaap van 100.000 unieke maandelijkse bezoekers overschreden en is het aantal social followers gestegen tot meer dan 50.000.
Hoewel de reclamemarkt zware klappen krijgt tijdens de coronacrisis, blijft Maison Slash het ook goed doen bij adverteerders. De keuze van Maison Slash om te blijven investeren in trust, verbinding, storytelling & context in de doelgroep ‘new generation parents’ zorgt ervoor dat adverteerders blijven aankloppen voor de nu zo nodige kwalitatieve campagnes en content.
“Als er iets is dat je kan leren uit coronatijden, is dat deze periode een uitgelezen kans is voor brands om een sterke band op te bouwen met een community, met potentiële conversie achteraf. Bovendien is content marketing pakken betaalbaarder dan traditionele campagnes,” klinkt het bij oprichtsters Anne Cornut en Ingrid Renders. Maison Slash werkte onder meer “coronacampagnes” uit voor Henkel, Ava, Aveve en Santa Maria.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]