Maison Slash bewijst nood aan herkenbare verhalen tijdens corona

Media / News

In verwarrende tijden is de nood aan herkenbare verhalen enorm en de behoefte aan entertainment groot. Al sinds de start in 2017 is dat wat digitaal magazine Maison Slash aan Vlaamse ouders wil bieden. Intussen is de kaap van 100.000 unieke maandelijkse bezoekers overschreden en is het aantal social followers gestegen tot meer dan 50.000.

Hoewel de reclamemarkt zware klappen krijgt tijdens de coronacrisis, blijft Maison Slash het ook goed doen bij adverteerders. De keuze van Maison Slash om te blijven investeren in trust, verbinding, storytelling & context in de doelgroep ‘new generation parents’ zorgt ervoor dat adverteerders blijven aankloppen voor de nu zo nodige kwalitatieve campagnes en content.

“Als er iets is dat je kan leren uit coronatijden, is dat deze periode een uitgelezen kans is voor brands om een sterke band op te bouwen met een community, met potentiële conversie achteraf. Bovendien is content marketing pakken betaalbaarder dan traditionele campagnes,” klinkt het bij oprichtsters Anne Cornut en Ingrid Renders. Maison Slash werkte onder meer “coronacampagnes” uit voor Henkel, Ava, Aveve en Santa Maria