De najaarscampagne van 11.11.11 richt zich op de uitbouw van een wereldwijde gezondheidszorg. Want zo evident een goede gezondheid is voor ons, zo onbereikbaar is het voor 1,3 miljard mensen wereldwijd.
Make Lemonade ontwikkelde het actiemodel (www.11.be/santé), een print campagne, een tv-spot en een reeks radiospots. Daarnaast adviseerde het Leuvense bureau de organisatie bij het uitwerken van de online contentstrategie.
Credits
Client: 11.11.11
Agency: Make Lemonade
Creatives: Cato Decoster, Han Van den Hoof
Creative Directors: Willem Van den Hoof, Thomas Everaert
Project Manager: Liesbeth De Vos
Agency Producer: Iris Vermeiren
Production Company: Geronimo
Director: Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
Production manager: Erik Van Overloop
Sound studio: Cobra Radio Brewery
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]