De najaarscampagne van 11.11.11 richt zich op de uitbouw van een wereldwijde gezondheidszorg. Want zo evident een goede gezondheid is voor ons, zo onbereikbaar is het voor 1,3 miljard mensen wereldwijd.
Make Lemonade ontwikkelde het actiemodel (www.11.be/santé), een print campagne, een tv-spot en een reeks radiospots. Daarnaast adviseerde het Leuvense bureau de organisatie bij het uitwerken van de online contentstrategie.
Credits
Client: 11.11.11
Agency: Make Lemonade
Creatives: Cato Decoster, Han Van den Hoof
Creative Directors: Willem Van den Hoof, Thomas Everaert
Project Manager: Liesbeth De Vos
Agency Producer: Iris Vermeiren
Production Company: Geronimo
Director: Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
Production manager: Erik Van Overloop
Sound studio: Cobra Radio Brewery
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]