Make Lemonade wil het zuiden gezonder maken

De najaarscampagne van 11.11.11 richt zich op de uitbouw van een wereldwijde gezondheidszorg. Want zo evident een goede gezondheid is voor ons, zo onbereikbaar is het voor 1,3 miljard mensen wereldwijd.
Make Lemonade ontwikkelde het actiemodel (www.11.be/santé), een print campagne, een tv-spot en een reeks radiospots. Daarnaast adviseerde het Leuvense bureau de organisatie bij het uitwerken van de online contentstrategie.
Credits
Client: 11.11.11
Agency: Make Lemonade
Creatives: Cato Decoster, Han Van den Hoof
Creative Directors: Willem Van den Hoof, Thomas Everaert
Project Manager: Liesbeth De Vos
Agency Producer: Iris Vermeiren
Production Company: Geronimo
Director: Dirk Domen
DOP: Piet Deyaert
Production manager: Erik Van Overloop
Sound studio: Cobra Radio Brewery
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]