Make your brand 50+ proof!

Op dinsdag 22 maart organiseert Fifty and More, business unit van Primetime Communication, een seminarie samen met GfK en Var rond 50+ doelgroepenmarketing. De 4,1 miljoenBelgische consumenten tussen 45 en 74 jaar zijn immers niet meer te onderschatten. Maar hoe kunt u ze het best benaderen? Is een aparte aanpak nodig? En hoe werkt multi-generation? Op het seminarie ontdekt u alle nieuwe inzichten en trends over die consumenten: segmentatie, merkentrouw, media behaviour en aankoopgedrag on- en offline. Ook de relatie tot andere generaties en de invloed op elkaar komt uitgebreid aan bod. Het seminarie is gratis, maar u moet wel vooraf inschrijven. Dat kan hier.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]