Make your brand 50+ proof!

Op dinsdag 22 maart organiseert Fifty and More, business unit van Primetime Communication, een seminarie samen met GfK en Var rond 50+ doelgroepenmarketing. De 4,1 miljoenBelgische consumenten tussen 45 en 74 jaar zijn immers niet meer te onderschatten. Maar hoe kunt u ze het best benaderen? Is een aparte aanpak nodig? En hoe werkt multi-generation? Op het seminarie ontdekt u alle nieuwe inzichten en trends over die consumenten: segmentatie, merkentrouw, media behaviour en aankoopgedrag on- en offline. Ook de relatie tot andere generaties en de invloed op elkaar komt uitgebreid aan bod. Het seminarie is gratis, maar u moet wel vooraf inschrijven. Dat kan hier.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]