Op dinsdag 22 maart organiseert Fifty and More, business unit van Primetime Communication, een seminarie samen met GfK en Var rond 50+ doelgroepenmarketing. De 4,1 miljoenBelgische consumenten tussen 45 en 74 jaar zijn immers niet meer te onderschatten. Maar hoe kunt u ze het best benaderen? Is een aparte aanpak nodig? En hoe werkt multi-generation? Op het seminarie ontdekt u alle nieuwe inzichten en trends over die consumenten: segmentatie, merkentrouw, media behaviour en aankoopgedrag on- en offline. Ook de relatie tot andere generaties en de invloed op elkaar komt uitgebreid aan bod. Het seminarie is gratis, maar u moet wel vooraf inschrijven. Dat kan hier.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]