{Making-of van de Week} Bubka en Mora maken komaf met brave snacks

Online video's werken zolang ze echt opvallen. En zolang ze een duidelijke boodschap hebben en mensen iets laten voelen. Daarom maakte Bubka een explosieve campagne voor Mora. Het idee? We kennen allemaal onze snackpappenheimers voor elke gelegenheid: popcorn bij een filmpje, chips tijdens het aperitief met vrienden, aardbeien om een date ‘romantischer’ te maken. Saai! Voorspelbaar! Om de minisnacks van Mora op de kaart te zetten, heeft Bubka letterlijk een verwoestende aanval georganiseerd om komaf te maken met alle brave, klassieke snacks. Een opvallende, bijna poëtische, explosieve aanval. Mooie slow-motion clips van exploderende snacks trekken een onverdeelde aandacht van scrollende ogen op sociale media.
De filmpjes zelf:
En de vermakelijke making-of:
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]