Online video's werken zolang ze echt opvallen. En zolang ze een duidelijke boodschap hebben en mensen iets laten voelen. Daarom maakte Bubka een explosieve campagne voor Mora. Het idee? We kennen allemaal onze snackpappenheimers voor elke gelegenheid: popcorn bij een filmpje, chips tijdens het aperitief met vrienden, aardbeien om een date ‘romantischer’ te maken. Saai! Voorspelbaar! Om de minisnacks van Mora op de kaart te zetten, heeft Bubka letterlijk een verwoestende aanval georganiseerd om komaf te maken met alle brave, klassieke snacks. Een opvallende, bijna poëtische, explosieve aanval. Mooie slow-motion clips van exploderende snacks trekken een onverdeelde aandacht van scrollende ogen op sociale media.
De filmpjes zelf:
En de vermakelijke making-of:
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]