Online video's werken zolang ze echt opvallen. En zolang ze een duidelijke boodschap hebben en mensen iets laten voelen. Daarom maakte Bubka een explosieve campagne voor Mora. Het idee? We kennen allemaal onze snackpappenheimers voor elke gelegenheid: popcorn bij een filmpje, chips tijdens het aperitief met vrienden, aardbeien om een date ‘romantischer’ te maken. Saai! Voorspelbaar! Om de minisnacks van Mora op de kaart te zetten, heeft Bubka letterlijk een verwoestende aanval georganiseerd om komaf te maken met alle brave, klassieke snacks. Een opvallende, bijna poëtische, explosieve aanval. Mooie slow-motion clips van exploderende snacks trekken een onverdeelde aandacht van scrollende ogen op sociale media.
De filmpjes zelf:
En de vermakelijke making-of:
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]