Making-of van de Week: Street art voor BMW

Eigentijds, gedurfd, en tegendraads… de allereerste BMW X2 en street art vinden elkaar op talloze vlakken. Vanuit dit gegeven bedacht Air een originele activatie: de BMW X2 Street Art Tours, testritten die tegelijk een ontdekkingstocht zijn langs de vele creatieve parels in onze Belgische straten. Ambassadeur van de actie is de street artist Dzia, met wie een partnership werd aangegaan. De making-of is dus heel letterlijk te nemen deze week: het werk van de Antwerpse kunstenaar maakt deel uit van de campagne. Interessant. Want geef toe, waar een doorsnee testrit bestaat uit wat rondrijden in de buurt van de concessie, is het toch veel boeiender om tegelijk kunst te kunnen ontdekken?


CREDITS
Brand: BMWClient: Wim Verbeurgt, Steven De Deyne
Agency: Air Brussels
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Director: Joeri Van Den Broeck
Head Of Digital: Yann Balbaert
Creation: Ruben Van Maldeghem, Han Verschaeren, Frederik Maes
Strategy: Dieter Riemaeker
Connection Planner: Maxime Van Santen
Content Strategist: Jérôme Naif
Digital Producer: Greg Pin
Account Management: Ophélie Van Hagendoren, Matthias Roose
Digital Project Management: Emilie Seynaeve
Web Design: Simon Dehoux, Rémy Gustin
Web Development: Bruno Vergne, Olivier De Smet
Planning: Leen d’Hooghe
Media: Initiative
Film Production: Geronimo
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]