Eigentijds, gedurfd, en tegendraads… de allereerste BMW X2 en street art vinden elkaar op talloze vlakken. Vanuit dit gegeven bedacht Air een originele activatie: de BMW X2 Street Art Tours, testritten die tegelijk een ontdekkingstocht zijn langs de vele creatieve parels in onze Belgische straten. Ambassadeur van de actie is de street artist Dzia, met wie een partnership werd aangegaan. De making-of is dus heel letterlijk te nemen deze week: het werk van de Antwerpse kunstenaar maakt deel uit van de campagne. Interessant. Want geef toe, waar een doorsnee testrit bestaat uit wat rondrijden in de buurt van de concessie, is het toch veel boeiender om tegelijk kunst te kunnen ontdekken?
CREDITS
Brand: BMWClient: Wim Verbeurgt, Steven De Deyne
Agency: Air Brussels
Executive Creative Director: Eric Hollander
Creative Director: Joeri Van Den Broeck
Head Of Digital: Yann Balbaert
Creation: Ruben Van Maldeghem, Han Verschaeren, Frederik Maes
Strategy: Dieter Riemaeker
Connection Planner: Maxime Van Santen
Content Strategist: Jérôme Naif
Digital Producer: Greg Pin
Account Management: Ophélie Van Hagendoren, Matthias Roose
Digital Project Management: Emilie Seynaeve
Web Design: Simon Dehoux, Rémy Gustin
Web Development: Bruno Vergne, Olivier De Smet
Planning: Leen d’Hooghe
Media: Initiative
Film Production: Geronimo
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]