"Ge zijt niet verplicht hé..."

Crea / Making-of / Media / News

Epic Proximus BBDOGe zijt niet verplicht dit artikel over de Epic-campagne van BBDO en Proximus te lezen. Maar als ge wilt, kunt ge... Want de laatste (!) campagne van BBDO voor Proximus is een stevige multimediacampagne voor Epic combo, En ze hebben nog eens flink 'de gas' ingedrukt, daar bij BBDO. Een afscheid in stijl, noemen ze dat. Epic combo is het abonnement dat vanaf nu beschikbaar is on the go én thuis, op maat van de nest-leavers. Die nest-leavers of millennials houden er een epische levensstijl op na. Ze navigeren tussen hun nieuw professioneel leven en hun feestleven. 's Ochtends zitten ze nog in een #lovemyjob-meeting en s’avonds delen ze hun #officeoftheday op een exotische locatie.
Maar het hoeft niet altijd zo hard te gaan. Een vrijdagavond niets doen met Netflix, of een verrassend lege treincoupé, de ochtend na een avondje stappen kan even episch zijn. Daar ging BBDO mee aan de slag. Epic combo is er voor al die grote en kleine epische momenten, zowel thuis en onderweg. Je kan er eindeloos je feestleven, je bedorven eten in de frigo, je professioneel leven, je exotische locaties en ook elke latte die je gaat drinken mee delen. Of niet. Je kan elke nacht een andere serie bingen. Of niet. En je kan overal YouTube koekeloeren heel de tijd. Of niet.Epic Proximus BBDO 2019_Placemat_NL
Onder het motto ‘Ge zijt niet verplicht Epic te zijn, maar als ge wilt, kunt ge’ vind je de campagne terug in bushokaffiches, op TV, in de fitness, op onderleggers, in de Metro, op de trein, op café (sharing box), op toilet en vooral veel op social media en op Youtube. Een campagne om hieronder te ondekken, maar ge zijt NIET verplicht, hé.

Echt niet! Maar ge kunt!

Ge kunt ook wachten tot 2 april. Dan gaat de campagne 'live'. Maar ge moet niet, hé!



Instagram? Check!


En de lange spot, die kunt ge ook bekijken hé! De kers op de taart, quoi...

Credits
Client: Proximus
Contacts: Emmanuelle Puttemans, Sophie De Nys, Aurélie Denayer, Manoelle Ballaux & Nabil Aniss
Agency: BBDO
Digital Agency: Pivott
CD BBDO: Jan Dejonghe & Arnaud Pitz
Creation BBDO:  Gilles André, Ariane Floderer, Paulien De Clercq, Vincent Abrams, Gregory Verheyleweghen & Gaetan Gomez Garcia
Image select: Bruno Van Langendonck (Imageselect Group)
Design BBDO: Christophe Malotaux & Jorrit Michiels
Strategy BBDO: Sofie Verstreken
Account Team BBDO: Eva De Gendt, Loes Daemen
Producer BBDO: Patricia Van De Kerckhove, Marlies Neudt & Leslie Verbist
Editor BBDO:
Jasper Vanhauwaert, Valentin Taminiau, Dejvi Vandeveire
Production company image: Wenneker
Director: 
Willy Krank
Producers: Filip Vangeffelen & Andreas Vermeulen
Production company Sound: Raygun
Music: 
Peter Baert (Raygun)