Making-of van de Week: IKEA en DDB tellen schaapjes

Wat is dat allemaal met die schaapjes tegenwoordig? Keytrade telde recent schaapjes, maar ook IKEA en DDB Brussels doen dat. IKEA en DDB Brussels lanceren namelijk hun vierde en voorlopig laatste tv-spot rond het jaarthema ‘Breng je living tot leven’. In z’n nieuwste creatie haalt IKEA de natuur naar binnen. Letterlijk dan, want de living blijkt ook het ideale speelterrein van enkele dromerige schapen. Bekijk eerst de spot, lees dan verder.
Belangrijke noot bij deze making-of: IKEA hecht veel belang aan dierenwelzijn. Alle schapen in de televisiespot werden uiteraard met het nodige respect behandeld. En uit respect voor alle medewerkers: de campagne - die bestaat uit digital, social en tv - kwam tot stand met productiehuis CZAR en regisseur Joe Vanhoutteghem. Ook zij hebben naar verluidt niet geleden bij de productie van deze spot. De volledige credits vindt u hieronder...
Credits
Campaign: Make Room For Nature
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation : Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Strategy : Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
PR – Press Coordinator : Kenn Van Lijsebeth
TV Producer : Brigitte Verduyckt
Production: CZAR
Director : Joe Vanhoutteghem
Producer : Lander Engels
DOP : Grimm Vandekerckhove
Music : It’s A Beautiful Day – Queen
Photography: John Stapels

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


