Wat is dat allemaal met die schaapjes tegenwoordig? Keytrade telde recent schaapjes, maar ook IKEA en DDB Brussels doen dat. IKEA en DDB Brussels lanceren namelijk hun vierde en voorlopig laatste tv-spot rond het jaarthema ‘Breng je living tot leven’. In z’n nieuwste creatie haalt IKEA de natuur naar binnen. Letterlijk dan, want de living blijkt ook het ideale speelterrein van enkele dromerige schapen. Bekijk eerst de spot, lees dan verder.
Belangrijke noot bij deze making-of: IKEA hecht veel belang aan dierenwelzijn. Alle schapen in de televisiespot werden uiteraard met het nodige respect behandeld. En uit respect voor alle medewerkers: de campagne - die bestaat uit digital, social en tv - kwam tot stand met productiehuis CZAR en regisseur Joe Vanhoutteghem. Ook zij hebben naar verluidt niet geleden bij de productie van deze spot. De volledige credits vindt u hieronder...
Credits
Campaign: Make Room For Nature
Client : IKEA Belgium
Contacts : Miguel Aguza, Peter Jongert
Agency : DDB Brussels
CD : Dieter De Ridder
Creation : Antoinette Ribas & Gregory Ginterdaele
Strategy : Dominique Poncin, Jorian Vanvossel
Account team : Francis Lippens, Annelies Nyns & Maria-Laura Laubenthal
PR – Press Coordinator : Kenn Van Lijsebeth
TV Producer : Brigitte Verduyckt
Production: CZAR
Director : Joe Vanhoutteghem
Producer : Lander Engels
DOP : Grimm Vandekerckhove
Music : It’s A Beautiful Day – Queen
Photography: John Stapels
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]