Metro splitst zichzelf op in twee onafhankelijke bedrijven. De Duitse retailer scheidt de groothandel via Metro en Makro enerzijds van de elektronicaverkoop via MediaMarkt en Saturn anderzijds. De scheiding moet leiden tot meer soepelheid en een betere besluitvorming. Elk bedrijf krijgt zijn eigen management en bestuur.
De splitsing van de groothandel en elektronicaverkoop is bij nader inzien niet meer dan logisch. Nu al overlappen de twee activiteiten amper. De opsplitsing komt er op vraag van het management. Ze moet wel nog goedgekeurd worden, in de eerste plaats door de aandeelhouders. Beide bedrijven krijgen een beursnotering.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]