Malik Azzouzi naar Wunderman Brussels

News / People

Malik_WundermanBrusselsWunderman Brussels versterkt zijn forse groei met Malik Azzouzi, die aan de slag gaat als client service director. In die functie wordt hij business lead op bestaande klanten en hét centrale aanspreekpunt voor alle new business. Met de verdere verankering van healthcare & wellness binnen Wunderman Brussels en anderzijds de sterke groei en specialisatie in servicedesign en digital CRM betekent de komst van Malik Azzouzi een cruciale meerwaarde voor het bureau én de klanten, zegt managing director Toon Diependaele: “Ik zocht naar een profiel met internationale ervaring en een grondige kennis van technologie & digitale media. Iemand die mee is met businesstransformatie en sterke leiderscapaciteiten heeft. Met zijn ervaring in bureaus maar ook bij disruptieve spelers zoals Twitter en Vice was Malik dan ook een evidente keuze.”
Malik Azzouzi zelf wil er meteen invliegen: “Na 6 jaar aan klantenzijde en binnen de mediasector, waar ik vooral ervaring opdeed in marketingstrategie, digitale media en content- en videoproductie, verlangde ik terug naar de vibe van het bureauleven. Toen Toon mij aansprak over een opportuniteit bij Wunderman Brussel was ik dan ook meteen laaiend enthousiast. Ik geloof sterk in de unieke marktpositionering van het bureau (‘data inspired, creatively driven’) en kijk ernaar uit om deze visie en mijn expertise in dienst te stellen van zowel bestaande als nieuwe klanten.”