Manna boost merkbewustzijn met een knipoog met iO

Crea / News

Belgische sauzenfabrikant Manna frist zijn verpakkingen op en heeft aan iO  gevraagd om dat creatief onder de aandacht te brengen. Als langetermijnpartner ontwikkelde het blended agency een merkcampagne met een knipoog die het merkbewustzijn wil vergroten. ​ ​ 

"Meer dan de nieuwe productlabels in de kijker te zetten, wilden we dat de campagne de ​ brandawareness zou verhogen. We hebben er vertrouwen in dat ze - dankzij iO's creatieve concept en mediaplanning - van Manna een nog sterker Belgisch merk maakt, bekend en vertrouwd door velen," zegt Philippe Deben, marketing manager bij Manna. ​  

De hybride campagne werd afgelopen week gelanceerd en verschijnt op relevante media in de vorm van televisiereclame, out of home-initiatieven op campussen, online video’s en berichten op sociale media. Onder de ondertussen bekende tagline ‘Relax, saus erover’ focust de campagne speels op zelfaanvaarding. ‘Als jij je maar lekker voelt,' is de boodschap. 

Manna en blended agency iO werken al meer dan een tien jaar samen over het hele marketingspectrum. Omdat iO Manna als merk en business door en door kent, slaagde het blended agency er de afgelopen jaren in om de liefde voor het merk bij de consumenten te vergroten. ​"Met de gesmaakte campagnes en posts voor Manna spelen we bewust in op de actualiteit, altijd met een knipoog. En dat werpt vruchten af: mensen kiezen nu bewuster voor een merk dat ze vroeger misschien wel kochten, maar niet als geliefde persoonlijkheid ervoeren,"  zegt Nico Goossens, senior art & design director bij iO. ​