De beste Coca-Cola ooit? Coca-Cola zero sugar nodigde recent Brusselaars en passanten uit om het uit te proberen met een nieuwe creatieve OOH-campagne en een gigantisch drankautomaat.
Na Antwerpen is nu Brussel de thuisbasis van de Coca-Cola zero sugar drankdispenser. In het hart van de hoofdstad (De Brouckèreplein) en vóór een gigantische banner in de kleuren van het merk wordt het publiek uitgenodigd om de nieuwe smaak en look van de emblematische drank te ontdekken. Na het invoeren van bepaalde informatie via het touchscreen, biedt de automaat een blikje of een voucher voor een Coca-Cola zero sugar aan.
Naast deze creatieve dimensie wordt de actie versterkt door een nationale zichtbaarheid op het Adshel Live-netwerk, dat de verscheidenheid en impact van digitale out-of-home (City Play) combineert met de massale dekking van papier (Adshel 2m²). De campagne was zichtbaar tot 2 augustus en was het resultaat van de samenwerking tussen Coca-Cola, UM Belgium, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]