Manneken Cola in Brussel?

De beste Coca-Cola ooit? Coca-Cola zero sugar nodigde recent Brusselaars en passanten uit om het uit te proberen met een nieuwe creatieve OOH-campagne en een gigantisch drankautomaat.
Na Antwerpen is nu Brussel de thuisbasis van de Coca-Cola zero sugar drankdispenser. In het hart van de hoofdstad (De Brouckèreplein) en vóór een gigantische banner in de kleuren van het merk wordt het publiek uitgenodigd om de nieuwe smaak en look van de emblematische drank te ontdekken. Na het invoeren van bepaalde informatie via het touchscreen, biedt de automaat een blikje of een voucher voor een Coca-Cola zero sugar aan.
Naast deze creatieve dimensie wordt de actie versterkt door een nationale zichtbaarheid op het Adshel Live-netwerk, dat de verscheidenheid en impact van digitale out-of-home (City Play) combineert met de massale dekking van papier (Adshel 2m²). De campagne was zichtbaar tot 2 augustus en was het resultaat van de samenwerking tussen Coca-Cola, UM Belgium, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]
Sales Accountmanager - VRT
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]