Manu De Coninck trekt van DPG media naar Nostalgie

News / People

Na 12 jaar bij DPG Media trekt Manu De Coninck naar Nostalgie om mee het merk en de groeiende Creative Partnerships uit te bouwen. Op 1 maart vervoegt hij zich er bij het Team Programmering o.l.v. Jo Nachtergaele.

Creative Partnerships bij Nostalgie zitten al een hele tijd in de lift. Vele adverteerders vonden eerder al de weg naar de zomerse Beach Radio en het Nostalgie Beach Festival. Ook doorheen het jaar profileert Nostalgie zich steeds meer als een creatieve radiopartner die met rubrieken, acties en events campagnes ondersteunt van o.a. VLAM, e5, Telenet, Martini, Pink Ribbon, Delirium, Daoust et cetera. Manu De Coninck: "Radio is het gedroomde medium om mooie, impactvolle verhalen te schrijven voor en vooral mét adverteerders. De next level ambities van Nostalgie en vooral het feit dat ik vanuit de kern van de radiozender content kan creëren voor straffe acties hebben mij ervan overtuigd om deze uitdaging aan te gaan. Dit om Nostalgie samen met onze partners verder op de kaart te zetten. Ik heb ontzettend graag bij DPG Media gewerkt en kijk met veel trots en plezier terug op de voorbije acties en partnerships. Maar ik hoop en weet dat ik bij Nostalgie nog een stapje verder zal kunnen gaan, zowel voor het merk als voor de adverteerders."

Manu De Coninck start op 1 maart bij Nostalgie. Station manager Jo Nachtergaele: "Met de komst van Manu halen we én expertise én enthousiasme in huis om samen met adverteerders en reclamemakers hele toffe dingen te gaan doen op radio en op het terrein. Radio combineert reach en content, is snel en met onze creatieve campagnes kunnen we dagelijks enorm veel mensen bereiken, niet alleen in het oor maar ook in het hart. Ik ben heel blij dat we samen met een topper als Manu De Coninck voor nog meer straffe radiomomenten kunnen gaan, zowel voor onze adverteerders als voor onze luisteraars."