Marbles koopt keuken zonder kijken

Marbles lanceerde op maandag 8 januari voor zijn klant Vasco Keukens & Interieur een opvallende campagne om de naamsbekendheid van Vasco Keukens & Interieur te verhogen. De samenwerking tussen Marbles en Keukens Vasco is al meerdere jaren gebaseerd op blind vertrouwen. Gaf dat de inspiratie voor deze nieuwe campagne? Marbles staat immers al een hele tijd in voor de online communicatie van het Vlaamse familiebedrijf. Afgelopen jaar werd deze samenwerking doorgetrokken naar het offline luik met het splinternieuwe Vasco-magazine.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]