Marbles koopt keuken zonder kijken

Crea / News

Marbles VascoMarbles lanceerde op maandag 8 januari voor zijn klant Vasco Keukens & Interieur een opvallende campagne om de naamsbekendheid van Vasco Keukens & Interieur te verhogen. De samenwerking tussen Marbles en Keukens Vasco is al meerdere jaren gebaseerd op blind vertrouwen. Gaf dat de inspiratie voor deze nieuwe campagne? Marbles staat immers al een hele tijd in voor de online communicatie van het Vlaamse familiebedrijf. Afgelopen jaar werd deze samenwerking doorgetrokken naar het offline luik met het splinternieuwe Vasco-magazine.

De afgelopen jaren organiseerde Vasco jaarlijks een opendeurdag met een tombola om een reis te winnen. Een vast concept dat nood had aan een nieuw jasje, aldus Marbles. Daarom kwamen ze met een volledig nieuw, vernieuwend én 360° concept. Met Blind Gekocht bedacht Marbles immers een campagne van A tot Z, waarbij ze hun focus volledig op creativiteit en originaliteit legden. Op deze manier wilden ze zoveel mogelijk aandacht trekken en het organisch bereik zoveel mogelijk vergroten. Wanneer je je inschrijft op blindgekocht.be, doe je mee aan een wedstrijd om de keuken van je dromen te winnen - maar dan zonder hem eerst te zien. De kandidaten schrijven zich in, stellen zich voor aan de Vasco interieurexperts en geven hun wensen en voorkeuren mee. Op basis van deze selecte input, realiseert het Vasco Keukens & Interieur-team een persoonlijke droomkeuken. Het volledige concept steunt dus volledig op de sterktes van Vasco Keukens & Interieur: jarenlange ervaring, onuitputtelijke kennis en uitmuntende service. Mooie woorden, maar worden ze wel effectief gerealiseerd? Blind gekocht zal het antwoord op deze kritische vraag bieden.