Marbles koopt keuken zonder kijken
Marbles lanceerde op maandag 8 januari voor zijn klant Vasco Keukens & Interieur een opvallende campagne om de naamsbekendheid van Vasco Keukens & Interieur te verhogen. De samenwerking tussen Marbles en Keukens Vasco is al meerdere jaren gebaseerd op blind vertrouwen. Gaf dat de inspiratie voor deze nieuwe campagne? Marbles staat immers al een hele tijd in voor de online communicatie van het Vlaamse familiebedrijf. Afgelopen jaar werd deze samenwerking doorgetrokken naar het offline luik met het splinternieuwe Vasco-magazine.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]