Marc Fauconnier: "Merken weten waarom"
Het jaarlijkse rondje resultaten van de beursgenoteerde reclamebedrijven oogt niet fraai. Grote groepen als Publicis, Omnicom en WPP slagen er niet in om te groeien en zien hun winsten afkalven. Maar ook hun traditionele klanten als Unilever, Kraft-Heinz, AB-Inbev en Coca-Cola rapporteren bescheiden resultaten. Wat deze grote reclamebedrijven en multi-nationale adverteerders gemeen hebben: hun grote afhankelijkheid van merken als hefbomen voor commercieel succes.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]