Marie’s Corner gaat fancy met Lolly Wish en Georges Bangable

De wereld van de decoratie en de design ondergaat een kleine revolutie: Marie’s Corner lanceert een reclamecampagne die niet onopgemerkt wil voorbij gaan. Het Belgische merk is al meer dan 25 jaar een uithangbord voor de handmade zetel, maar is tegelijk een voorloper in het uitbrengen van herinterpretaties van klassieke modellen.
Geen traditionele en stereotiepe campagnebeelden zoals die vaak in de meubelsector te zien zijn. De specialist van de tailor made zitbank ging een partnership met Lolly Wish en Georges Bangable aan, twee Belgische persoonlijkheden die het mooie weer maken bij Crazy Horse in Parijs. Samen creëerden ze betoverende beelden.
Via een gemeenschappelijke vriendin kwam Lolly Wish in contact met Serge Silber en Philippe Vanhemelen, de twee bedrijfsleiders van Marie’s Corner. Ze beslissen om van het idee van Lolly Wish een uitdaging te maken: samen een beeldcampagne op poten zetten waarbij de samensmelting van de respectievelijke werelden tegelijk het uitgangspunt en het resultaat is. Wanneer burleske glamour in aanraking komt met vakmanschap, ontstaat er een nieuwe kijk op de Belgische identiteit en de knowhow van het huis Marie’s Corner...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]