De wereld van de decoratie en de design ondergaat een kleine revolutie: Marie’s Corner lanceert een reclamecampagne die niet onopgemerkt wil voorbij gaan. Het Belgische merk is al meer dan 25 jaar een uithangbord voor de handmade zetel, maar is tegelijk een voorloper in het uitbrengen van herinterpretaties van klassieke modellen.
Geen traditionele en stereotiepe campagnebeelden zoals die vaak in de meubelsector te zien zijn. De specialist van de tailor made zitbank ging een partnership met Lolly Wish en Georges Bangable aan, twee Belgische persoonlijkheden die het mooie weer maken bij Crazy Horse in Parijs. Samen creëerden ze betoverende beelden.
Via een gemeenschappelijke vriendin kwam Lolly Wish in contact met Serge Silber en Philippe Vanhemelen, de twee bedrijfsleiders van Marie’s Corner. Ze beslissen om van het idee van Lolly Wish een uitdaging te maken: samen een beeldcampagne op poten zetten waarbij de samensmelting van de respectievelijke werelden tegelijk het uitgangspunt en het resultaat is. Wanneer burleske glamour in aanraking komt met vakmanschap, ontstaat er een nieuwe kijk op de Belgische identiteit en de knowhow van het huis Marie’s Corner...