Market intelligence expert Ben Stallaert versterkt Lijncom

News / People

Ben Stallaert versterkt het Lijncom-team. De regie van de vervoersmaatschappij De Lijn, die instaat voor de reclame op de assets van De Lijn, zal de komende jaren fors investeren in digitale toepassingen. Daarbij gaan eigen data en insights een belangrijke rol spelen. De regie werkt o.a. samen met BeMobile, dat op maat een bus-trackingsysteem ontwikkelde, en Accurat, dat aansluitend een bereiksmodel oplevert. Daarnaast zal Lijncom de data uit eigen De Lijn-research samenbrengen om zo betere en interessante inzichten voor de reclamemarkt te verzamelen. Als market intelligence expert zal Ben Stallaert deze insights voor business development- en salestoepassingen ontwikkelen en zo de groei van Lijncom faciliteren.

Na gewerkt te hebben als head of Sales bij NewB, teamleader Ledenvoordelen bij Gezinsbond en relationship manager bij Tridos Bank en BNP Paribas Fortis brengt Ben Stallaert een uitgebreide kennis en ervaring vanuit verschillende branches mee naar het bedrijf. Christine Van den Berghe, managing director van Lijncom, over zijn komst: "Ben is een aanwinst voor het team en komt met ruime ervaring in analytisch, strategisch en commercieel denken én een frisse blik vanuit andere sectoren de mediawereld binnengestapt. Bovendien staat Ben ook voor de waarden die bij Lijncom voorop staan waaronder duurzaamheid.”