Marketing als een religie?
OMCollective organiseert, samen met 13 andere partners, de 2e editie van OMConference: een niet-alledaags netwerk- en kennisevent in samenwerking met partners Google, Flexmail, VideoFactory, beMatrix, Merchandise Essentials, Gamned!, SmartPresentations, OMCareers, Korazon, 3Motion, Trustpilot, King George en mediapartner PUB. De datum: dinsdag 1 oktober 2019. Het thema voor 2019: Marketing as a religion.
OMConference is een niet-alledaags marketingevent waarbij strategische sessies, cases en expert sessies elkaar afwisselen. De focus ligt op het uitwisselen van ideeën en ervaringen met andere marketing decision makers. Geen ellenlange monologen, geen traditionele standenopbouw, wel aandacht voor beleving en communicatie. Daarnaast wordt er voldoende tijd voorzien om deel te nemen aan tal van activiteiten en interessante gesprekken met nieuwe of bestaande relaties - er is zelfs nog plaats voor enkele partners voor het congres zelf.
Preaching customer love?
Religie in het algemeen is eigenlijk de eerste grote marketingmachine avant la lettre. Maar daar waar sommige religies gestopt zijn met naar hun ‘klanten’ te luisteren en dat in marketing een cruciaal gegeven is, daarin is marketing geëvolueerd. Zonder klanten geen business. Maar hoe centraal staat de klant in jouw strategie? Op OMConference leer je hoe je jouw bedrijf injecteert met customer love en zo jouw klanten omdoopt tot échte ambassadeurs van je merk of bedrijf.
Via verschillende sprekers krijg je ongetwijfeld nieuwe ideeën over hoe jouw klant écht tevreden wordt. Dit doe je aan de hand van strategische sessies (van Google, Facebook, onderzoeksjournalist Tim Verheyden, etc.), real-life cases van onder andere Torfs, Colruyt/Collishop, Jaguar-Landrover, Allianz en Het Poetsbureau, gesprekken met experts en een keynote van Steven Van Belleghem.
Doelpubliek?
Het event richt zich specifiek naar de marketing decision makers van de bedrijfswereld. Michel De Baer, CEO OMCollective: “OMConference selecteerde een beperkt aantal partners om hieraan deel te nemen. Het zijn stuk voor stuk partners die deel uitmaken van en relevant zijn in het dagelijkse zakenleven van een marketing manager, zowel on- als offline. De selectie van partners werd bepaald op basis van een samenwerking op langere termijn en niet onbelangrijk, ze zijn geen concurrentie voor elkaar. Elke partner krijgt met andere woorden sectorexclusiviteit. We vullen elkaar allemaal aan qua klanten en netwerk en zijn dus complementair."
OMConference vindt plaats op dinsdag 1 oktober in het Flanders Meeting & Convention Center (ZOO Antwerpen & Queen Elisabeth Hall) en verwacht zo’n 1.200 mensen.
Een ticket kost € 250 (inclusief food & drinks en alle presentaties), maar snelle vogels kunnen tot en met 31 juli een ticket boeken à € 199.
Meer informatie over het programma en de sprekers: www.omconference.be.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]