Marketing Automation Day haalt 13 sprekers naar Mechelen

Marketing / News

MAD marketing automation dayMarketing automation in België zit duidelijk in de lift. En toch hinken de resultaten wat achterop. Om marketingprofessionals te helpen om meer rendement te behalen met hun marketing automation plan, halen RAAK en ACTITO 13 experts uit verschillende sectoren naar Mechelen voor een tweede editie van Marketing Automation Day. Zij presenteren tijdens het event een reeks inspirerende cases en tips waarmee marketeers meteen aan de slag kunnen in hun eigen bedrijf of organisatie.
Elk bedrijf maakt vroeg of laat de switch naar marketing automation. Dat ze dat echter allemaal op hun eigen manier doen, wordt tijdens Marketing Automation Day gestaafd met succesvolle cases van topmerken als Uber Eats, Vente Exclusive, T-Interim, Toyota, Lunch Garden en KIA. Het dagprogramma wordt vervolledigd met boeiende, praktijkgerichte topics rond strategie en technische innovaties waarmee marketeers in hun eigen bedrijf aan de slag kunnen.
Marketing Automation Day richt zich op digital marketeers die in één dag hun kennis over het thema willen bijspijkeren. Maar ook andere marketing professionals met een gezonde interesse voor marketing automation kunnen er inspiratie opdoen om betere resultaten te halen. Zij worden verwacht in congrescentrum Lamot in Mechelen op donderdag 3 mei 2018 vanaf 9 uur. Een up-to-date programma met meer details over de sprekers, de presentaties en alle praktische informatie vindt u op de website.
De eerste Marketing Automation Day in 2017 was alvast een succes. Met 250 bezoekers was het evenement zo goed als uitverkocht. De deelnemende marketeers gaven de sprekers en de organisatie een gemiddelde tevredenheidsscore van 9,2/10.