Marketing België telt meer dan 1.100 leden na één jaar

Communication / News

Meer dan 1.100 leden (792 aan Nederlandstalige kant, 371 aan Franstalige kant), waarvan de overgrote meerderheid actieve leden. 804 posts. 3026 comments. 8.040 reacties. Dat zijn de cijfers na 1 jaar Marketing België en Marketing Belgique. Ter herinnering, de twee online community's op Facebook groeperen Belgische marketeers en bieden een platform voor discussie en inspiratie over het vak. “Marketing België is de plek waar je de laatste marketinginfo kan vinden en hierover kan discussiëren met andere professionele marketeers”, verwoordt Joke De Nul het. De founder van Punchline is voorzitter van VLCM en zo een van de 10 vakorganisaties achter dit initiatief, samen met ABCI, ACC, BAM, BMMA, CUBE, UBA, UMA, VBO en Vonk.

Initiatieven als deze zijn complementair met bijvoorbeeld PUB, dat zelf al een mooi bereik heeft, met (naast het groeiende aantal lezers van PUBNews en pub.be) 2.057 leden van de PUB-groep op LinkedIn, 6000 volgers op Twitter, 1990 volgers op Instagram en ongeveer 4000 op Facebook.