STIMA houdt op 7 en 8 december in Brussels Expo haar 36ste editie van het Marketing Congress, de jaarlijkse bijeenkomst voor professionals uit de marketingwereld. Gastsprekers zullen er inspirerende lezingen geven over het thema van dit jaar, “The inconvenient truths of marketing in a digital era.”
Samen met een congresteam van 13 Marketing Inspirators (bekijk hier alle namen), werd het STIMA-Congres de laatste jaren steeds sterker, waarbij marketingtrends, cases en uitdagingen werden geïdentificeerd om het publiek te inspireren voor het komende jaar. Vandaag de dag komen er meer dan 1000 senior marketing-, communicatie- en sales professionals naar het STIMA-Congres.
Tot nu toe hebben al verschillende sprekers bevestigd, onder wie Kristof De Wulf (InSites Consulting), Marcus Orlovsky (Bryanston Square), Susan Weinschenk (The Team W), Maria Garrido (Havas Media Group)
Luc Suykens (P&G France) en Nicole Greenfield-Smith (Thinkbox). Registreren kan nu ook tot en met 12 juli met het Early Bird tarief, goed voor €260 korting.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]