STIMA houdt op 7 en 8 december in Brussels Expo haar 36ste editie van het Marketing Congress, de jaarlijkse bijeenkomst voor professionals uit de marketingwereld. Gastsprekers zullen er inspirerende lezingen geven over het thema van dit jaar, “The inconvenient truths of marketing in a digital era.”
Samen met een congresteam van 13 Marketing Inspirators (bekijk hier alle namen), werd het STIMA-Congres de laatste jaren steeds sterker, waarbij marketingtrends, cases en uitdagingen werden geïdentificeerd om het publiek te inspireren voor het komende jaar. Vandaag de dag komen er meer dan 1000 senior marketing-, communicatie- en sales professionals naar het STIMA-Congres.
Tot nu toe hebben al verschillende sprekers bevestigd, onder wie Kristof De Wulf (InSites Consulting), Marcus Orlovsky (Bryanston Square), Susan Weinschenk (The Team W), Maria Garrido (Havas Media Group)
Luc Suykens (P&G France) en Nicole Greenfield-Smith (Thinkbox). Registreren kan nu ook tot en met 12 juli met het Early Bird tarief, goed voor €260 korting.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]