❤️ Marketing FiZZ stuurt handgeschreven liefdesbrieven op Valentijn

Crea / News

Marketing FiZZ, een full-service marketing- en communicatiebureau voor IT- en software bedrijven, verstuurt voor Valentijn ‘old school’ handgeschreven liefdesbrieven naar potentiële klanten. Daarmee wil het bureau opvallen tussen de massa’s Valentijnsacties die op dit moment lopen. Vandaag en morgen ontvangen een 50-tal prospecten hun liefdesbrief in de brievenbus.

Het marketingbureau wil via deze Valentijnscampagne op een creatieve en ludieke manier aan leadgeneratie en netwerking doen. Prospecten krijgen de kans om een speeddate in te plannen met de zaakvoerder Sandra Beelaert. Het bureau ziet de speeddate naar eigen zeggen als een ideale kans om duidelijk te maken dat Marketing FiZZ een langdurige relatie met hun klanten wil opbouwen en daarmee dus een waardige (marketing) partner aan hun zijde hebben. Zij zijn met andere woorden relatiemateriaal and not just a one night stand.

Sandra Beelaert, zaakvoerder van Marketing FiZZ, kijkt alvast uit naar de speeddates met de potentiële klanten: We kozen voor een campagne tijdens de Valentijnsperiode om op een opvallende en creatieve manier onze boodschap over te brengen. Wij willen een partner zijn voor onze klanten en een duurzame relatie opbouwen. Wij zijn ‘in for the long run’. Het gebeurt nog zelden dat je een liefdesbrief in de brievenbus krijgt. We vinden het een meerwaarde om handgeschreven brieven op te sturen, omdat wij met onze campagne niet alleen opgemerkt willen worden, wij willen ook onze creatieve skills in de picture zetten. Bovendien willen we bewijzen dat naast de digitale marketing, de ‘old-fashioned’ marketing nog steeds zijn waarde heeft, want wij ontzorgen onze klanten op beide vlakken.”