- 16/03/2023
12:00 - 13:00 - Online
Op 16 maart vindt de eerste BAM-Marketing Webinar plaats rond het PIM Trendrapport, dat verscheen op 31 januari. Auteur Kristel Verlinden (FutureKind) deelt het verhaal en haar visie achter het trendrapport.
De komende vijf jaren worden jaren van drastische aanpassingen en veranderingen. Innovatieve vormen van creativiteit, kritisch denken en langetermijninzichten worden de nieuwe business en marketing ‘currency’.
Leiderschap krijgt een andere invulling met meer aandacht voor aansprakelijkheid en het bouwen van een toekomstwaardige nalatenschap, open-source collaboratie wordt de motor van vooruitgang en non-demografisch denken en handelen biedt nieuwe handvaten om inclusiviteit echt te omarmen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]