- 16/03/2023
12:00 - 13:00 - Online
Op 16 maart vindt de eerste BAM-Marketing Webinar plaats rond het PIM Trendrapport, dat verscheen op 31 januari. Auteur Kristel Verlinden (FutureKind) deelt het verhaal en haar visie achter het trendrapport.
De komende vijf jaren worden jaren van drastische aanpassingen en veranderingen. Innovatieve vormen van creativiteit, kritisch denken en langetermijninzichten worden de nieuwe business en marketing ‘currency’.
Leiderschap krijgt een andere invulling met meer aandacht voor aansprakelijkheid en het bouwen van een toekomstwaardige nalatenschap, open-source collaboratie wordt de motor van vooruitgang en non-demografisch denken en handelen biedt nieuwe handvaten om inclusiviteit echt te omarmen.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]