Vorige week zaterdag hebben de deelnemers aan het Stima Congress een paar key insights gehoord van de enquête 'Marketing 2016 – Trends and Evolutions' die samen met Antwerp Management School en Graydon afgenomen is. In welke marketing tactics zullen marketeers in 2016 meer (of minder) investeren? Welke digitale tools zijn ze van plan om volgend jaar vaker te gebruiken? Waarvoor wordt big data gebruikt? En hoe ver zitten bedrijven al in verband met customer centricity en zijn er op dat vlak verschillen tussen b2c en b2b?
Waardevolle inhoud dus voor alle marketingprofessionals en iedereen met een interesse voor marketing. Wilt u hier graag meer over weten ? Dan kunt u het volledige rapport gratis via deze link downloaden.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]