Marketing: welke trends en evoluties in 2016?
Vorige week zaterdag hebben de deelnemers aan het Stima Congress een paar key insights gehoord van de enquête 'Marketing 2016 – Trends and Evolutions' die samen met Antwerp Management School en Graydon afgenomen is. In welke marketing tactics zullen marketeers in 2016 meer (of minder) investeren? Welke digitale tools zijn ze van plan om volgend jaar vaker te gebruiken? Waarvoor wordt big data gebruikt? En hoe ver zitten bedrijven al in verband met customer centricity en zijn er op dat vlak verschillen tussen b2c en b2b?
Waardevolle inhoud dus voor alle marketingprofessionals en iedereen met een interesse voor marketing. Wilt u hier graag meer over weten ? Dan kunt u het volledige rapport gratis via deze link downloaden.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]