Marks & Spencer stelt voor: kerstvrouw Mrs Claus

Crea / News

mark&spencer

Mrs Claus, de vrouw van de kerstman, is geen dame die zich tevreden stelt met kalme avondjes thuis. Neen, ook zij is een heldin. Dat is ongeveer de boodschap die Marks & Spencer ons wil brengen met haar nieuwe reclamevideo, die een tikkeltje gevoelig en feministisch is. De campagne werd gerealiseerd door bureau Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R en is momenteel hun laatste project voor het merk, want Grey London neemt het vanaf volgend jaar over.

Ter info: de Britse winkelketen Marks & Spencer kondigde begin deze maand nog aan dat ze hun enige winkel in België willen sluiten. Die is gelegen op de Gulden-Vlieslaan in Brussel en is amper anderhalf jaar open. Al wil dat niet zeggen dat we het toekomstige werk van Grey London niet meer zullen volgen...

Credits
Agency: Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R
Client: Marks & Spencer
Executive Creative Director: Jon Burley
Executive Creative Director: Danielle Sandler
Creative: Alice Burton
Creative: Psembi Kinstan
Business Director: Matt Delahunty
Account Manager: Lucy Bugler
Production Company: Smuggler
Director: Tom Hooper
Executive Producer: Patrick Milling Smith
Executive Producer: Brian Carmody
Managing Director: Fergus Brown
Producer: Molly Pope
Production Manager: Adam Evans
1st AD: Ben Gill
Director of Photography: Justin Brown
CAM A Operator: Justin Brown
Production Designer: Robin Brown