Marula waagt zich aan koffielikeur


Drie jaar geleden werd het Belgische ginmerk Marula gelanceerd. Die vond ondertussen zijn weg naar een aantal trendy horecazaken. Het succes van de 'espresso martini' in Londen deed Marula-oprichter Thomas Wuyts nadenken. Samen met Jet Import lanceerde Marula de likeur Café Marula Liqueur in het vernieuwde Plein Publiek aan de D’Herbouvillekaai in Antwerpen. Café Marula Liqueur profileert zich als "een overheerlijke combinatie van het cafeïnerijke zwarte goud met de vrucht van de Afrikaanse olifantenboom." Olifanten (en apen) zouden naar verluidt dronken kunnen worden van de heel zoete marulavrucht.
Voor die koffiesmaak werkt Marula samen met koffiebranderij OR Coffee. Deze roasters halen hun koffiebonen rechtstreeks bij de bron. Een (h)eerlijke zaak, zegt men bij Marula, want het geld komt volledig tot bij de hardwerkende Afrikaanse boeren. Voor Café Marula koos OR Coffee een speciale Keniaanse koffieboon uit.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



