Drie jaar geleden werd het Belgische ginmerk Marula gelanceerd. Die vond ondertussen zijn weg naar een aantal trendy horecazaken. Het succes van de 'espresso martini' in Londen deed Marula-oprichter Thomas Wuyts nadenken. Samen met Jet Import lanceerde Marula de likeur Café Marula Liqueur in het vernieuwde Plein Publiek aan de D’Herbouvillekaai in Antwerpen. Café Marula Liqueur profileert zich als "een overheerlijke combinatie van het cafeïnerijke zwarte goud met de vrucht van de Afrikaanse olifantenboom." Olifanten (en apen) zouden naar verluidt dronken kunnen worden van de heel zoete marulavrucht.
Voor die koffiesmaak werkt Marula samen met koffiebranderij OR Coffee. Deze roasters halen hun koffiebonen rechtstreeks bij de bron. Een (h)eerlijke zaak, zegt men bij Marula, want het geld komt volledig tot bij de hardwerkende Afrikaanse boeren. Voor Café Marula koos OR Coffee een speciale Keniaanse koffieboon uit.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]