Marula waagt zich aan koffielikeur
Drie jaar geleden werd het Belgische ginmerk Marula gelanceerd. Die vond ondertussen zijn weg naar een aantal trendy horecazaken. Het succes van de 'espresso martini' in Londen deed Marula-oprichter Thomas Wuyts nadenken. Samen met Jet Import lanceerde Marula de likeur Café Marula Liqueur in het vernieuwde Plein Publiek aan de D’Herbouvillekaai in Antwerpen. Café Marula Liqueur profileert zich als "een overheerlijke combinatie van het cafeïnerijke zwarte goud met de vrucht van de Afrikaanse olifantenboom." Olifanten (en apen) zouden naar verluidt dronken kunnen worden van de heel zoete marulavrucht.
Voor die koffiesmaak werkt Marula samen met koffiebranderij OR Coffee. Deze roasters halen hun koffiebonen rechtstreeks bij de bron. Een (h)eerlijke zaak, zegt men bij Marula, want het geld komt volledig tot bij de hardwerkende Afrikaanse boeren. Voor Café Marula koos OR Coffee een speciale Keniaanse koffieboon uit.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]