Marvin Jacobs keynotespeaker 20 Thoughts Before Noon

Marvin Jacobs, dé Nederlandse autoriteit op het vlak van podcasts, is keynotespreaker tijdens het marketingevent 20 Thoughts Before Noon. Als creative director bij het Nederlandse audio agency Airborne vertelt hij hoe je als merk het intieme medium podcast efficiënt kunt inzetten. Kortom: hoe je er een customer centric succesverhaal van kan maken.
Carlijn Postma, oprichtster van het bureau The Post en Content Marketeer van het Jaar in Nederland, brengt dan weer inzichten mee uit Hollywood en vertelt hoe die in contentmarketing relevant zijn. Zij lanceerde het begrip 'bingemarketing': hoe maak je jouw doelpubliek verslaafd aan je content?
Ook Nicolas Elshout, lead programmatic media buying bij TUI, TUI Fly en Sunjets, komt zijn visie over customer centricity delen. Waar hij het over zal hebben? Stay tuned! Onthou alvast dat deze editie van het digital en content marketingevent 20 Thoughts Before Noon helemaal in het teken van customer centricity zal staan.
20 Thoughts Before Noon is een gezamenlijk initiatief van de bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy en vindt plaats op vrijdag 11 oktober in Gent.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]