Marvin Jacobs, dé Nederlandse autoriteit op het vlak van podcasts, is keynotespreaker tijdens het marketingevent 20 Thoughts Before Noon. Als creative director bij het Nederlandse audio agency Airborne vertelt hij hoe je als merk het intieme medium podcast efficiënt kunt inzetten. Kortom: hoe je er een customer centric succesverhaal van kan maken.
Carlijn Postma, oprichtster van het bureau The Post en Content Marketeer van het Jaar in Nederland, brengt dan weer inzichten mee uit Hollywood en vertelt hoe die in contentmarketing relevant zijn. Zij lanceerde het begrip 'bingemarketing': hoe maak je jouw doelpubliek verslaafd aan je content?
Ook Nicolas Elshout, lead programmatic media buying bij TUI, TUI Fly en Sunjets, komt zijn visie over customer centricity delen. Waar hij het over zal hebben? Stay tuned! Onthou alvast dat deze editie van het digital en content marketingevent 20 Thoughts Before Noon helemaal in het teken van customer centricity zal staan.
20 Thoughts Before Noon is een gezamenlijk initiatief van de bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy en vindt plaats op vrijdag 11 oktober in Gent.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]