Marvin Jacobs, dé Nederlandse autoriteit op het vlak van podcasts, is keynotespreaker tijdens het marketingevent 20 Thoughts Before Noon. Als creative director bij het Nederlandse audio agency Airborne vertelt hij hoe je als merk het intieme medium podcast efficiënt kunt inzetten. Kortom: hoe je er een customer centric succesverhaal van kan maken.
Carlijn Postma, oprichtster van het bureau The Post en Content Marketeer van het Jaar in Nederland, brengt dan weer inzichten mee uit Hollywood en vertelt hoe die in contentmarketing relevant zijn. Zij lanceerde het begrip 'bingemarketing': hoe maak je jouw doelpubliek verslaafd aan je content?
Ook Nicolas Elshout, lead programmatic media buying bij TUI, TUI Fly en Sunjets, komt zijn visie over customer centricity delen. Waar hij het over zal hebben? Stay tuned! Onthou alvast dat deze editie van het digital en content marketingevent 20 Thoughts Before Noon helemaal in het teken van customer centricity zal staan.
20 Thoughts Before Noon is een gezamenlijk initiatief van de bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy en vindt plaats op vrijdag 11 oktober in Gent.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]