Mass Transit Media krijgt versterking

Media / News / People

metro jahsie-ault-455741-unsplashMass Transit Media, alias Metro, blijft ook in 2019 verder groeien. Frédéric De Decker versterkt het salesteam als key accountmanager. Hij kan terugblikken op heel wat ervaring in de mediawereld: sales manager bij IPM, Member of the Board bij IAB Belgium, business development director & head of product management bij HiMedia Group (nu AdUX), alsook OOH bij JC Decaux, Belgian Posters en print bij Rossel Media. Hij zal het aanspreekpunt zijn voor de sectoren Energie, Telecom, Automotive en Kansspelen.
FREDERIC DE DECKER

FREDERIC DE DECKER

Willem Winnock gaat in het sales team aan de slag als account manager. Hij zal er verantwoordelijk zijn voor de sectoren Home&Deco, Cultuur, Movies en NGO’s. Hij behaalde een diploma Bedrijfsbeheer – Marketing en was Sr. Industry Developer bij Mediaplanet te Brussel.
WILLEM WINNOCK

WILLEM WINNOCK


Benoit Focant versterkte recent het sale team als creative sales support om zo de Metro-klanten nog beter te kunnen servicen. Hij was voorheen verantwoordelijke Communicatie & Ontwikkeling voor de Belgische ontwerpster Johanne Riss. Hij heeft ook werkervaring in Londen achter de rug in de sectoren immo en modelling.
BENOIT FOCANT

BENOIT FOCANT