Met meer dan 70 verschillende nationaliteiten die het veld domineren in de UEFA Champions League van dit seizoen, heeft Mastercard samengewerkt met een van 's werelds grootste spelers ooit, Pelé, om de verbindende kracht van voetbal te vieren.
Als officiële sponsor van de UEFA Champions League heeft Mastercard “22 Languages” gelanceerd, een kortfilm waarin 22 voetbalfans uit de hele wereld samenkomen om een wedstrijd te spelen en strijden om 11 UEFA Champions League-tickets. Met hoge hindernissen en hoge inzetten kan de intense wedstrijd slechts één winnend team hebben, maar na het terugkeren naar de kleedkamer na de wedstrijd zijn alle spelers begaafd met hetzelfde echt kostbare moment het opheffen van de trofee met niemand minder dan Pelé.
« Voetbal is een verenigende kracht over de hele wereld en er is geen beter voorbeeld van dan de UEFA Champions League, » zegt Raja Rajamannar, chief marketing en communicatie officer bij Mastercard. « Onze #StartSomethingPriceless-campagne gaat over elkaar ondersteunen om verandering te inspireren en de UEFA Champions League is echt uniek in het overschrijden van grenzen en het transformeren van de levens van zowel spelers als fans. »
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]