Mastercard en Pelé spelen potje voetbal

Met meer dan 70 verschillende nationaliteiten die het veld domineren in de UEFA Champions League van dit seizoen, heeft Mastercard samengewerkt met een van 's werelds grootste spelers ooit, Pelé, om de verbindende kracht van voetbal te vieren.
Als officiële sponsor van de UEFA Champions League heeft Mastercard “22 Languages” gelanceerd, een kortfilm waarin 22 voetbalfans uit de hele wereld samenkomen om een wedstrijd te spelen en strijden om 11 UEFA Champions League-tickets. Met hoge hindernissen en hoge inzetten kan de intense wedstrijd slechts één winnend team hebben, maar na het terugkeren naar de kleedkamer na de wedstrijd zijn alle spelers begaafd met hetzelfde echt kostbare moment het opheffen van de trofee met niemand minder dan Pelé.
« Voetbal is een verenigende kracht over de hele wereld en er is geen beter voorbeeld van dan de UEFA Champions League, » zegt Raja Rajamannar, chief marketing en communicatie officer bij Mastercard. « Onze #StartSomethingPriceless-campagne gaat over elkaar ondersteunen om verandering te inspireren en de UEFA Champions League is echt uniek in het overschrijden van grenzen en het transformeren van de levens van zowel spelers als fans. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]