Mastercard en Pelé spelen potje voetbal

Met meer dan 70 verschillende nationaliteiten die het veld domineren in de UEFA Champions League van dit seizoen, heeft Mastercard samengewerkt met een van 's werelds grootste spelers ooit, Pelé, om de verbindende kracht van voetbal te vieren.
Als officiële sponsor van de UEFA Champions League heeft Mastercard “22 Languages” gelanceerd, een kortfilm waarin 22 voetbalfans uit de hele wereld samenkomen om een wedstrijd te spelen en strijden om 11 UEFA Champions League-tickets. Met hoge hindernissen en hoge inzetten kan de intense wedstrijd slechts één winnend team hebben, maar na het terugkeren naar de kleedkamer na de wedstrijd zijn alle spelers begaafd met hetzelfde echt kostbare moment het opheffen van de trofee met niemand minder dan Pelé.
« Voetbal is een verenigende kracht over de hele wereld en er is geen beter voorbeeld van dan de UEFA Champions League, » zegt Raja Rajamannar, chief marketing en communicatie officer bij Mastercard. « Onze #StartSomethingPriceless-campagne gaat over elkaar ondersteunen om verandering te inspireren en de UEFA Champions League is echt uniek in het overschrijden van grenzen en het transformeren van de levens van zowel spelers als fans. »
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]