Matchbox is gevallen voor elektrische auto's. Het iconische merk van miniatuurautootjes gaat modellen van elektrische auto's in zijn gamma opnemen. "Hoe kinderen vandaag spelen, bepaalt de manier waarop ze de toekomst zullen bepalen. Al bijna 70 jaar gelooft Matchbox in het belang van spelen als een middel om kinderen de wereld om hen heen te laten ontdekken en er waardering voor te laten ontwikkelen," zegt men bij Matchbox. "Door te spelen stellen wij kinderen in staat om op een dag het stuur over te nemen en ons naar een betere toekomst te leiden. Onze planeet wordt geconfronteerd met een toenemende vraag naar natuurlijke hulpbronnen en aanzienlijke klimaatverschuivingen. Door groene technologieën en gedrag te promoten, en een milieuvriendelijke benadering van de manier waarop we ons speelgoed bouwen, sturen we kinderen in de richting van een duurzamere toekomst."
Matchbox was een van oorsprong Britse producent van miniatuurautootjes. Na het faillissement in 1982 veranderde het merk een paar keer van eigenaar, tot het bij het Amerikaanse Mattel terechtkwam. Mattel heeft ook de merknamen Hot Wheels en Corgi in huis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]