Matchbox is gevallen voor elektrische auto's. Het iconische merk van miniatuurautootjes gaat modellen van elektrische auto's in zijn gamma opnemen. "Hoe kinderen vandaag spelen, bepaalt de manier waarop ze de toekomst zullen bepalen. Al bijna 70 jaar gelooft Matchbox in het belang van spelen als een middel om kinderen de wereld om hen heen te laten ontdekken en er waardering voor te laten ontwikkelen," zegt men bij Matchbox. "Door te spelen stellen wij kinderen in staat om op een dag het stuur over te nemen en ons naar een betere toekomst te leiden. Onze planeet wordt geconfronteerd met een toenemende vraag naar natuurlijke hulpbronnen en aanzienlijke klimaatverschuivingen. Door groene technologieën en gedrag te promoten, en een milieuvriendelijke benadering van de manier waarop we ons speelgoed bouwen, sturen we kinderen in de richting van een duurzamere toekomst."
Matchbox was een van oorsprong Britse producent van miniatuurautootjes. Na het faillissement in 1982 veranderde het merk een paar keer van eigenaar, tot het bij het Amerikaanse Mattel terechtkwam. Mattel heeft ook de merknamen Hot Wheels en Corgi in huis.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]