Matchbox is gevallen voor elektrische auto's. Het iconische merk van miniatuurautootjes gaat modellen van elektrische auto's in zijn gamma opnemen. "Hoe kinderen vandaag spelen, bepaalt de manier waarop ze de toekomst zullen bepalen. Al bijna 70 jaar gelooft Matchbox in het belang van spelen als een middel om kinderen de wereld om hen heen te laten ontdekken en er waardering voor te laten ontwikkelen," zegt men bij Matchbox. "Door te spelen stellen wij kinderen in staat om op een dag het stuur over te nemen en ons naar een betere toekomst te leiden. Onze planeet wordt geconfronteerd met een toenemende vraag naar natuurlijke hulpbronnen en aanzienlijke klimaatverschuivingen. Door groene technologieën en gedrag te promoten, en een milieuvriendelijke benadering van de manier waarop we ons speelgoed bouwen, sturen we kinderen in de richting van een duurzamere toekomst."
Matchbox was een van oorsprong Britse producent van miniatuurautootjes. Na het faillissement in 1982 veranderde het merk een paar keer van eigenaar, tot het bij het Amerikaanse Mattel terechtkwam. Mattel heeft ook de merknamen Hot Wheels en Corgi in huis.
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]