Mathias Beke wordt Head of Digital IPM

News / People

Mathias Beke heeft een grote passie voor digitale media en vertegenwoordigt IPM voortaan op de advertentiemarkt als head of digital. In deze sleutelrol zullen zijn ervaring en expertise in de sector, verworven via uiteenlopende functies, een waardevolle troef zijn.  
« Ik ben blij om bij een vooraanstaande mediagroep als IPM aan de slag te gaan », zegt hij. « Tijdens mijn carrière heb ik altijd bijzondere aandacht besteed aan de effectiviteit van campagnes, ROI en de ontwikkeling van doeltreffende KPI's. Diezelfde mate van efficiëntie vind ik terug bij IPM, evenals de constante zorg om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van de klanten ».

Boeiende uitdagingen 
 
Er zal geen gebrek zijn aan uitdagingen nu lokale media-ecosystemen worden ontwricht door techgiganten. « Maar IPM heeft solide troeven om door deze periode te komen », vervolgt hij enthousiast. « Met La Libre, La DH Les Sports+, L'Avenir, Moustique en Paris Match beschikt IPM over enkele van de meest populaire Franstalige mediaplatforms in België ». Hij is ook overtuigd van het concurrentievoordeel van een local content publisher. « IPM biedt kwaliteitscontent waar geen enkel internationaal platform aan kan tippen. Bovendien heeft onze advertentieafdeling met vele doelgroepsegment mogelijkheden en 50 miljoen videostreams per maand de beste tools in huis voor een succesvolle digitale transitie ».

Liefhebber van de goede keuken!
 
Buiten de kantooruren kun je Mathias weleens tegenkomen op restaurant … en soms zelfs achter het fornuis! In zijn vrije tijd heeft deze liefhebber van gastronomie de afgelopen jaren een opleiding gevolgd aan de hotelschool CERIA-COOVI, en helpt hij soms een handje in de keuken van restaurant Tatar (Kasteleinsplein in Brussel).