Hoofd, voeten of toch maar Mathieu?

Crea / News

Schermafbeelding 2018-02-13 om 19.52.51Circus,  het Belgische merk van sportweddenschappen, is medesponsor van het Corendon-Circus cyclocrossteam met Mathieu van de Poel als kopman. Als trotse partner van de ploeg wou Circus aan een groot publiek laten weten dat ze trouw blijft aan haar roots en fan is van cyclocross én weddenschappen. Een 5 “-billboard die de uitzendingen van sportprogramma’s op televisie vergezelt, toont twee fans die hevig supporteren terwijl Mathieu van der Poel voorbij komt gereden. Ze staan onvoorwaardelijk achter hun weddenschappen, die niet zozeer over de prestaties van de Europese kampioen blijken te gaan. Het spotje is een nieuwe invulling van de strategie van het merk waar alles rond het plezier van het spelen draait en de sport een boeiende bijkomstigheid is. Het TV-spotje is te zien via de VAR.

Credits
Brand: Circus Sportweddenschappen
Client: Thomas Dusart
Agency: Leo Burnett
Account Team: Meriem Oucharif
Creative Directors: Sophie De Plecker, Lennert Vedts, Niels Schreyers
Creatives: Julian Lesceux, Bruno Giunta
TV Producers: Daan Feytongs, Marc van Buggenhout
Director: Andreas Hasle