Hoofd, voeten of toch maar Mathieu?
Circus, het Belgische merk van sportweddenschappen, is medesponsor van het Corendon-Circus cyclocrossteam met Mathieu van de Poel als kopman. Als trotse partner van de ploeg wou Circus aan een groot publiek laten weten dat ze trouw blijft aan haar roots en fan is van cyclocross én weddenschappen. Een 5 “-billboard die de uitzendingen van sportprogramma’s op televisie vergezelt, toont twee fans die hevig supporteren terwijl Mathieu van der Poel voorbij komt gereden. Ze staan onvoorwaardelijk achter hun weddenschappen, die niet zozeer over de prestaties van de Europese kampioen blijken te gaan. Het spotje is een nieuwe invulling van de strategie van het merk waar alles rond het plezier van het spelen draait en de sport een boeiende bijkomstigheid is. Het TV-spotje is te zien via de VAR.
Credits
Brand: Circus Sportweddenschappen
Client: Thomas Dusart
Agency: Leo Burnett
Account Team: Meriem Oucharif
Creative Directors: Sophie De Plecker, Lennert Vedts, Niels Schreyers
Creatives: Julian Lesceux, Bruno Giunta
TV Producers: Daan Feytongs, Marc van Buggenhout
Director: Andreas Hasle
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]