Met bijna 10 jaar ervaring bij Dentsu en RMB krijgt Mathilde de Maere de opdracht op Broadcast van Havas Media België te leiden. Haar missie: cross TV-Radio/Digital-synergieën te ontwikkelen, terwijl ze zich baseert op het principe dat Havas deze zomer naar voren bracht tijdens haar Summer Camp: "Less for Better".
Aan het hoofd van een team van meer dan acht personen zal ze een beroep kunnen doen op meer senior talenten. Pascal Tran (ex-IP - die in september bij Havas in dienst trad) gaat samen met Eric Stiensma de TV/OLV-teams beheren. Muriel Dressen zal het stokje overnemen als Radio Ambassadeur. Hugues Rey, CEO Havas Media: "Om de vele uitdagingen van de komende jaren (economisch, ecologisch, technologisch en maatschappelijk) het hoofd te bieden, is de eerste oplossing om de senioriteit van de teams te versterken. Daarom zijn we blij met de komst van Mathilde en Pascal. Zij zullen essentiële steunpunten zijn van onze "Minder voor beter"-aanpak: zuinig omgaan met alle financiële middelen en meedogenloos jagen op alle bronnen van inefficiëntie."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]