Met bijna 10 jaar ervaring bij Dentsu en RMB krijgt Mathilde de Maere de opdracht op Broadcast van Havas Media België te leiden. Haar missie: cross TV-Radio/Digital-synergieën te ontwikkelen, terwijl ze zich baseert op het principe dat Havas deze zomer naar voren bracht tijdens haar Summer Camp: "Less for Better".
Aan het hoofd van een team van meer dan acht personen zal ze een beroep kunnen doen op meer senior talenten. Pascal Tran (ex-IP - die in september bij Havas in dienst trad) gaat samen met Eric Stiensma de TV/OLV-teams beheren. Muriel Dressen zal het stokje overnemen als Radio Ambassadeur. Hugues Rey, CEO Havas Media: "Om de vele uitdagingen van de komende jaren (economisch, ecologisch, technologisch en maatschappelijk) het hoofd te bieden, is de eerste oplossing om de senioriteit van de teams te versterken. Daarom zijn we blij met de komst van Mathilde en Pascal. Zij zullen essentiële steunpunten zijn van onze "Minder voor beter"-aanpak: zuinig omgaan met alle financiële middelen en meedogenloos jagen op alle bronnen van inefficiëntie."
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]