McDonald's en TBWA brengen iconische Wacko Guaco terug

Crea / News

Elke McDo-fan heeft er lang op moeten wachten... Velen hebben ernaar gevraagd... Sommigen zelfs gesmeekt...Maar ’t is eindelijk zover. De Wacko Guaco, de burger met sappige tomaten en verse avocado, zit weer in het assortiment van McDonald’s. In drie versies deze keer: kip, rundvlees en veggie.

De Wacko Guaco is trouwens niet de enige nieuweling. Hij brengt ook een nieuwe variant frietjes met zich mee. De Smokey Chili Tomatoes McFlavor Fries. Tja, een langere naam vonden ze bij TBWA niet. Deze knapperige frietjes met een lichtpikante chipotlesaus en pico de gallo-salsa verdienen natuurlijk wel alle aandacht. 

Uiteraard hoort hier een grote comeback-campagne bij. Die loopt van 31 mei tot 27 juni 2022. Je ziet ze op tv, op sociale en digitale kanalen, in de restaurants én in out-of-home.

Credits

Wacko Guaco

McDonald’s®

TBWA

Client

Marketing Director: Philipp Wachholz

Marketing Supervisor: Laurence Anckaert

Creative Team

Creative Director: Jeremie Goldwasser

Art Director: Bruno Giunta

Copywriters: Julian Lesceux, Régine Smetz, Nadine Claes

Digital Creative: Pol Labaut

Account Team

Client Services Director: Bénédicte Ernst

Account Director: Elien Onclinx

Account Executive: Charlotte De Backer

Traffic Manager: Laurie Herbots

Design

Designer: Sébastien Bontemps

Studio

Director studio: Danny Jacquemin

Retouches/DTP: Victor Wilmot, Annick Cohen, Marianne Gualtieri, Steven De Vlieger

Post-production

Post-production company: MAKE

Post-producer: Lauranne van der Heyden

Sound engineer: Jan Pollet  

Photography

Studio Wauters

Producer: Elly Laureys (MAKE)

Digital Production

Digital Production Agency: MAKE

Project Manager: Philippe Hulhoven

Media

Media Agency: OMD

Media / Digital Planners: Estefania Melo, Supeeres Verschraegen, Jonathan Rijavec