McDonald's en TBWA lanceren Tinder-burgers

Kan je verliefd worden op een hamburger? Als het aan McDonald’s en TBWA ligt wel. Dankzij Tinder. Want wie via de populaire datingapp op zoek ging naar de ideale partner voor Valentijn, kon wel eens matchen met Generous Jacqueline of Fancy Francis. Versierde je op Tinder een match met hen, dan kreeg je een Valentijnsmenu cadeau bij McDonald’s. Met deze vorm van ‘product placement’ voor Valentijn zorgde McDonald’s voor een wereldprimeur.

Client: Athina Manirakiza, Stijn Heytens
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation: Charlotte Mulders, Sofie Gilliams, Olaf Meuleman, Greg van Buggenhout
Account manager: Soraya Hellara

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


