McDonald's en TBWA lanceren Tinder-burgers

Kan je verliefd worden op een hamburger? Als het aan McDonald’s en TBWA ligt wel. Dankzij Tinder. Want wie via de populaire datingapp op zoek ging naar de ideale partner voor Valentijn, kon wel eens matchen met Generous Jacqueline of Fancy Francis. Versierde je op Tinder een match met hen, dan kreeg je een Valentijnsmenu cadeau bij McDonald’s. Met deze vorm van ‘product placement’ voor Valentijn zorgde McDonald’s voor een wereldprimeur.

Client: Athina Manirakiza, Stijn Heytens
Creative Director: Jeroen Bostoen
Creation: Charlotte Mulders, Sofie Gilliams, Olaf Meuleman, Greg van Buggenhout
Account manager: Soraya Hellara
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]